با سامانه بازاریابی و کسب درآمد شما میتوانید از این کار حقوق بگیرید!

✅ لینک بازاریابی چگونه کار می کند؟

در این صفحه از سامانه 24on لینک بازاریابی و معرفی شما قرار دارد که میتوانید آن را به دیگران و دوستان تان ارسال نموده تا از طریق آن ثبت نام کنند.
 
در اینصورت شما به عنوان سرمایه گذار در بخش تبلیغی سامانه 24on تلقی خواهید شد یعنی ما به جای اینکه اقدام به هزینه های گسترده ی تبلیغاتی کنیم، شما را در سود این پروژه سهیم می گردانیم.


✅ مبلغ پورسانت من چقدر است و شامل چه تراکنش هایی میشود؟

اگر هر فردی که معرف آن مستقیما شما هستید، از طریق لینک شما وارد سایت شده باشد حتی اگر 10 روز هم از ورود مخاطب به سایت زمان گذشته باشد باز با انجام فرایند ثبتنام و پرداخت هزینه ی دوره 20 درصد از هزینه ای که سایت دریافت میکند متعلق به شما خواهد بود.

 یعنی  به عنوان نمونه بابت هر تراکنش دریافتی از سوی پذیرندگانی که شما در یک دوره ی 120 هزار تومانی معرفی کرده اید 24 هزار تومان حق السهم تبلیغی (پورسانت) به شما تعلق خواهد گرفت.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که شما فقط از تراکنش های افرادی که به طور مستقیم معرفی کرده اید پورسانت دریافت میکنید مثلا اگر شما علی را معرفی کرده اید و علی، رضا را معرفی کرده است، شما فقط از تراکنش های علی پورسانت دریافت میکنید.

✅ پورسانت های من چه زمانی به حساب بانکیم واریز میشود؟

اولین شنبه هر ماه شمسی ساعت 17، کلیه پورسانت های ماه قبل شما به حساب بانکی تان واریز میشود. 
اگر شنبه تعطیل باشد واریز پورسانت های شما به اولین روز کاری غیر تعطیل موکول خواهد شد.

✅ کار را از کجا شروع کنم؟

ببینید بازاریابی یک هنر است، کافی است به درونتان رجوع کنید. 
معمولا بسیاری از مخاطبین دوره ها زمانی در یک فرایند آموزشی قرار می گیرند که اولا بدانند به آن آموزش نیاز دارند و در ثانی مزایای آن آموزش نسبت به دیگر آموزش های موجود در بازار چیست؟ 
پس برای آشنا کردن دیگران با دوره علمی مدنظرتان حتما باید شما از 2 عنصر اساسی بهره ببرید؛ 

1⃣ شناخت کامل دوره 
2⃣ شناخت مخاطب و نیاز سنجی آن


✅ آیا پیشنهادی برای شما داریم؟ 

شما می توانید از کسانی که در شبکه های اجتماعی کانال یا پیج دارند بخواهید که در این فرایند یاریتان کنند و نسبت به بخشی از سود پروژه، آنان را سهیم کنید
حتی می توانید از مدیران مدارس، معلمان و پایگاه های فرهنگی محلات نیز یاری بگیرید.
مهم بهره گیری از ظرفیت های مراکزی است که معمولا محل تجمع و حضور تعدادی از مخاطبین آن آموزش است.

مثلا برای تبلیغ دوره ی سواد فضای مجازی می توانید از مخاطبین اصلی این دوره یعنی مادران و پدران، معلمان، و تمام کسانی که زیست روزمره ی آنها با این فضا گره خورده است استفاده کنید.

📌نکته؛ شما می توانید از مطالب خود سایت نیز استفاده کنید؛ مثلا با انتشار تیزر دوره، معرفی سرفصل های آموزشی و رزومه ی اساتید، فرایند توجیه مخاطب را سریعتر طی کنید.