قوانین بازاریابی
با سامانه بازاریابی و کسب درآمد، شما میتوانید از این کار حقوق بگیرید!
✅ لینک بازاریابی چگونه کار میکند؟
در هر دوره سامانه 24on لینک بازاریابی و معرفی شما قرار دارد که میتوانید آن را به دیگران و دوستانتان ارسال نموده تا از طریق آن ثبت نام کنند.
در اینصورت شما به عنوان سرمایهگذار در بخش تبلیغی سامانه 24on تلقی خواهید شد. یعنی ما به جای اینکه اقدام به هزینههای گستردهی تبلیغاتی کنیم، شما را در سود این پروژه سهیم میکنیم.
✅ مبلغ پورسانت من چقدر است و شامل چه تراکنشهایی میشود؟
اگر هر فردی که معرف آن مستقیما شما هستید، از طریق لینک شما وارد سایت شده باشد و از کد تخفیف هم استفاده نکرده باشد، حتی اگر 10 روز هم از ورود مخاطب به سایت زمان گذشته باشد، باز با انجام فرایند ثبتنام و پرداخت هزینهی دوره 20 تا 40 درصد از هزینهای که سایت دریافت میکند، متعلق به شما خواهد بود.
یعنی به عنوان نمونه بابت هر تراکنش دریافتی از سوی پذیرندگانی که شما در یک دورهی 400 هزار تومانی معرفی کردهاید تا 160 هزار تومان حقالسهم تبلیغی (پورسانت) به شما تعلق خواهد گرفت.
این نکته را هم در نظر داشته باشید که شما فقط از تراکنشهای افرادی که به طور مستقیم معرفی کردهاید، پورسانت دریافت میکنید. مثلا اگر شما علی را معرفی کردهاید و علی، رضا را معرفی کرده است، شما فقط از تراکنشهای علی پورسانت دریافت میکنید.
✅ پورسانتهای من چه زمانی به حساب بانکیام واریز میشود؟
هر ماه، کلیه پورسانتهای ماه قبل شما به حساب بانکیتان واریز میشود.
✅ کار را از کجا شروع کنم؟
ببینید بازاریابی یک هنر است، کافیست به درونتان رجوع کنید.
معمولا بسیاری از مخاطبین دورهها زمانی در یک فرایند آموزشی قرار میگیرند که اولا بدانند به آن آموزش نیاز دارند و در ثانی مزایای آن آموزش نسبت به دیگر آموزشهای موجود در بازار چیست؟
پس برای آشنا کردن دیگران با دوره علمی مدنظرتان حتما باید شما از 2 عنصر اساسی بهره ببرید؛
1⃣ شناخت کامل دوره
2⃣ شناخت مخاطب و نیازسنجی آن
✅ آیا پیشنهادی برای شما داریم؟
شما میتوانید از کسانی که در شبکههای اجتماعی کانال یا پیج دارند بخواهید که در این فرایند یاریتان کنند و نسبت به بخشی از سود پروژه، آنان را سهیم کنید.
حتی میتوانید از مدیران مدارس، معلمان و پایگاههای فرهنگی محلات نیز یاری بگیرید.
مهم بهرهگیری از ظرفیتهای مراکزیست که معمولا محل تجمع و حضور تعدادی از مخاطبین آن آموزش است.
مثلا برای تبلیغ دورهی سواد فضای مجازی میتوانید از مخاطبین اصلی این دوره یعنی مادران و پدران، معلمان و تمام کسانی که زیست روزمرهی آنها با موضوع دورهها گره خورده است، استفاده کنید.
📌نکته؛ شما میتوانید از مطالب خود سایت نیز استفاده کنید؛ مثلا با انتشار تیزر دوره، معرفی سرفصلهای آموزشی و رزومهی اساتید، فرایند توجیه مخاطب را سریعتر طی کنید.